לקבלת הצעת מחיר מותאמת

תכנון הובלה

בבואנו לבצע הובלת דירה או משרד כדאי לתכנן צעדנו מראש שכן הלחץ הכרוך בריצות אינטנסיביות לצד הסידורים הרבים, גורמים לבלבול ועליית המתח. לכן, תכנון מוקדם ונכון של ההובלה יאפשרו תוצאה רצויה במינימום תקלות, מה שיקל על המעבר.

אז איך צריך לתכנן הובלה?

ראשית, צריך לבדוק עם חברת ההובלה אפשרות על פי הפרטים הבאים:

  • תאריך ההובלה – לשריין ולבדוק מראש אם התאריך פנוי אצל המוביל ובכלל זה ככל שאפשר גם שעת הובלה (על מנת למנוע למשל הובלות לילה בחודשים עמוסים), ישנם תאריכים מבוקשים בתחום ההובלה (כגון בחודשי הקיץ) ויש לשים לב לאפשרות להיות גמישים, עד כמה שאפשר, ו/או לשנות מראש לתאריכים סבירים יותר (מעברי חורף).
  • מסלול הובלה – חשוב לציין יעד יציאה בו תעמיס החברה את הציוד וכן יעד הגעה ופריקה של הציוד, ולוודא שהחברה אכן ערוכה לכך, הן מבחינת לוח זמנים והן מבחינת יכולת.
  • פרטי המבנה – ציינו בפני המוביל פרטים נוספים על הדירה ממנה הנכם עוברים וגם על זו אליה הנכם עוברים, כגון: קומה, חניה, מעלית, וכד', ובדקו אם הדבר משפיע על המחיר.
  • תכולת דירה – יש צורך בהערכה ראשונית שלכם לגביי סוג הציוד והכמות אותה הנכם נדרשים להעביר. במידה וטרם ארזתם ציינו בפני המוביל מס' חדרים ותכולתם. במסגרת זו בקשו לדעת האם המוביל ערוך טכנית להעברת הכמות הנדרשת , בנוסף בקשו כי יגיע לביתכם לצורך העברה.
  • הכינו דף מסודר בצורת טבלה ובו ההצעות השונות אותם קיבלתם כולל מחיר, מס' טלפון, חברת ההובלה, איש הקשר וכו'. אל תזלזלו בכך, ברגע האמת תגלו שאינכם זוכרים עם מי דיברתם וכמה הוצע לכם.

כדאי לשמוע חוות דעת אישית מאדם קרוב אשר התנסה עם חברת ההובלה והתרשם ממנה לטובה.

חשוב כי סיכומי ההובלה יכללו: תאריך ושעת הובלה, מיקום איסוף התכולה ויעד התכולה, מרחק וקומות, פירוט התכולה– גם אם הדבר מטיש ונראה לכם שולי הכינו רשימה מפורטת של כמות וסוג החפצים ודאגו שזאת תכלול בהסכם.

שימו לב אם נדרש עבורכם– שירותים נוספים כגון פירוק והרכבה, איחסון, הובלת מנוף וכד', ובהתאם להם תעדכנו תשלום ולא תהיו מופתעים.

זכרו – כי בחירה נכונה של חברת הובלות עלולה להיות התחלה מוצלחת בדרך החדשה.

חברת מובילי דוד כאן להעניק לכם שירות אמין ומקצועי שהולך איתנו לאורך השנים.

בהצלחה!