לקבלת הצעת מחיר מותאמת

אחסון תכולה

כאשר ברצוננו לבצע אחסון דירה או תכולה יש להתייחס להיבטים שונים בהם נבצע את האחסון וכפי שמובא להלן:

תקופת אחסון התכולה

חשוב לבדוק כי ניתן לאחסן תכולת דירה הן לתקופות קצרות של כחודש, לעיתים אף פחות, תלוי בחברה, והן לתקופות ארוכות אשר אינם מוגבלות בזמן, ובהתאם לצרכי הלקוח.

שטח האחסון

שטח האחסון עבורו הנכם משלמים צריך להתאים לשטח שנמצא בשימוש הרכוש המאוחסן, ולא השטח המושכר לצורך אחסון הציוד. על פי רוב, יישלח נציג מטעם החברה לביתכם על מנת ליתן הצעת מחיר מדוייקת עבור הציוד המאוחסן וכן להתאים גודל השטח לכמות הציוד שברשותכם.

תמחור אחסון

חברות אחסון גדולות ומנוסות, יתמחרו את תקופת האחסון בחישוב של כמות על פי קוב כפול מס' ימי האחסון.

על כן, רצוי לקבל הצעות מחיר ממספר חברות המתמקצעות בתחום ולהשוות ביניהם, הן מבחינת המחיר והן מבחינת ההיצע.

כמו כן, טרם בחירת חברת אחסון, כדאי לבדוק עם החברה האם המחיר סופי, או שמא עלול להשתנות מסיבה כלשהיא. במידה והמחיר עלול להשתנות בדקו עם החברה בגין אלו נסיבות ובכמה אחוזים, וככל שהדבר נראה סביר ואמין, דאגו לסכם זאת בכתב.

מקום האחסון

כדאי כי מקום האחסון יהיה קרוב לאזור מגוריכם, שכן אחסון המרוחק מחוץ לאזור המגורים מצריך עלויות גבוהות יותר של שנוע הציוד וכן את הנגישות לו.

הובלה ואחסון

ישנם חברות הובלות אשר מספקות גם שירותי אחסון, לעומת זאת חברות המספקות שירותי אחסון, על פי רוב, אינם עוסקות גם בהובלת הציוד.

המשמעות העיקרית לכך הינה בעיקר בעלויות היקרות המתווספות לאחסון הדירה, שכן יש צורך כפול בהובלת הציוד לאחסון, הן בהובלתו למחסן והן בהוצאתו משם.

לכן, מומלץ לבחון חברות אחסון המבצעות גם הובלה או לחלופין חברות הובלה המספקות שירותי אחסון, הדבר עלול להוזיל באופן משמעותי את העלויות הכוללות של התהליך כולו.

חברת מובילי דוד מבצעת עבורכם שירותי אחסון והובלה