לקבלת הצעת מחיר מותאמת

הובלה סטודנטים

סטודנטים רבים הם קהל יעד זמין, תמידי וחוזר בתחום ההובלות. סטודנטים עוברים בין דירות שותפים, בהתאם לקרבת האוניברסיטאות, בין סמסטר אחד לשני, ובין התואר הראשון לשני.

בין מעברי הדירות נדרשים הסטודנטים להעביר בד"כ ציוד מינימאלי לעיתים להוסיף עליו או להחזירו לבית ההורים.

בד"כ תכולת דירתם מינימאליסטית, וכזו הנחלקת בין דיירי הבית כמו מוצרי חשמל, מקרר, תנור וכד'. יחד עם זאת ציודם האישי של הסטודנטים הכרחי עבורם לעיתים משרת אותם בהתאם לתחום הלימודים ובעיקר חשוב ויקר להם.

הובלות המתמחות בהובלות לסטודנטים, יציעו בדרך כלל שירות הובלה בסיסי, המותאם להובלות קטנות ובהתאם לכך גם המחיר הנמוך בהרבה ממחיר הובלת דירה רגיל, זאת בעיקר בהתחשב במצבם הכלכלי של הסטודנטים.

אז מה כדאי לבדוק?

  •  אם זאת הובלה שנעשית 'על הדרך'.
  • בדקו עם חברת ההובלה כי היא מספקת לכם ציוד אריזה המתאים לאריזת תכולת דירתכם.
  • ככלל, מחיר הובלה תלוי בתאריך ההובלה, יעד ומרחק, ותכולת דירה בדרך כלל בהערכה ראשונית בהתאם למספר החדרים. כמובן שלמעט המרחק, שאר הפרמטרים אינם רלוונטים לקהל הסטודנטים, שכן התאריך מותאם על פי רוב לכלל הסטודנטים בהתאם לחופשות הסמסטרים וכו', ואילו התכולה לא נמדדת על פי גודל הדירה. על כן, ניתן לקבל הערכת מחיר טלפונית ובהתאם לה לערוך סקר שוק קצר.
  • כדאי לקחת חברת הובלה מקצועית מהאזור המגורים, המתמקצעת בהובלות קטנות.
  • כמו כן, אפשר לבדוק בחברות הובלות גדולות אם יש להם הובלה ליעד אליו הנכם עוברים ואם הם יכולים להוביל באותה העת גם את חפציכם, מה שנקרא 'הובלה על הדרך', מה שיכול להוזיל עבורכם עלויות.

לסיום, קהל הסטודנטים דורש בעיקר הובלות המתאימות לכיסו, קרי זולות. אל תהססו להתמקח ולבדוק בין חברות ההובלות, יתכן ותגלו פערים משמעותיים עבורכם.

בדקו אפשרות לחלק את ההובלה בין חפצים שבאפשרותכם להוביל באופן עצמאי לבין מס' מצומצם של פריטים אותם הנכם מתבקשים להוביל באמצעות חברת ההובלה, יתכן וגם כאן תמצאו פערים משמעותיים במחיר.

חשוב לזכור, שאולי קהל הסטודנטים הינו קהל להובלות קטנות וזולות אבל אל לנו לזלזל בלקוחותינו, שכן לקוח מרוצה הוא לקוח חוזר וסטודנטים הם לקוח פוטנציאלי חוזר.

בהצלחה! אנו כאן בהובלות בחיפה, נשמח לעמוד לרשותכם בכל פניה בנושא.