לקבלת הצעת מחיר מותאמת

הובלת קיץ - יולי אוגוסט

מועד הובלת דירה תלוי במספר גורמים ומשתנים ולא תמיד מתאפשר לנו, לבחור ו/או לכוונן את תאריך מעבר הדירה. כך למשל במעבר בין דירות שכורות תאריך פינוי הדירה תלוי בבקשת בעל הבית לפנות הדירה ו/או במציאת דירה חלופית עבורנו והכניסה לה בהתאם לפינוייה. לפעמים כרוך בתשלום עבור שכירות כפולה.

גם בדירות חדשות תאריך הכניסה תלוי במועד מסירת המפתח מהקבלן וככל שיש לנו אופציה להישאר בדירה הנוכחית הרי שכל ההתארגנות הופכת להיות נוחה יותר.

חום יולי אוגוסט

העברת דירה בתקופות מסוימות דומה בעיקרה לענף התיירות כאשר גם בה המחיר מותאם לתקופה 'החמה' ו'הרדומה'. והתקופות האטרקטיביות אף דומות בין השניים.

אין ספק שחודשי המעבר המבוקשים ביותר הינם חודשי יולי אוגוסט. בהם טרם שנת הלימודים הן האוניברסיטאית והן הרגילה, מעדיפים רוב האנשים להתמקם באזור מגוריהם החדש בהתאם לאזור הלימודים באוניברסיטאות וטרם קליטת הילדים בביתי הספר ובגנים החדשים.

רוב חברות ההובלות הגדולות וגם הקטנות יותר, יהיו בד"כ עמוסים בתקופה זו וכמעט שלא ניתן יהיה להשיג ולקבוע הובלה. על כן, יש להיערך כשלושה עד חודש מראש, ולשריין את ספק ההובלה שבחרתם, ולאחר שערכתם סקר בנושא.

אך גם בחודשי הקיץ ישנם תאריכים מבוקשים יותר ופחות, וכדאי לשים לב לכך. כך למשל, חודש יולי הינו עדיף מבחינת תעריף ומבוקשות בהובלה. רוב האנשים עדיין בשגרה והילדים בקייטנות ואילו ביום היכנסו של חודש אוגוסט, המחיר יכול לקפוץ עד פי שניים, ובתאריכים מסוימים באוגוסט אף ביותר.

תאריכים מבוקשים בחודש אוגוסט הינם ה -1 לחודש ה-10, ה- 15 וה-30 באוגוסט. תאריכים אלו הינם המבוקשים ביותר והיקרים ביותר. על כן יש להיערך בהתאם. לבדוק ולנסות גמישות בתאריך גם אם בתזוזה של יום לכאן ולכאן. זאת על מנת שלא תצטרכו להתפשר על חברת ההובלה ובשירות הניתן מטעמה בשל המחיר הגבוהה.

הקפידו לסגור עם חברת ההובלה מספיק זמן מראש ובחודש אוגוסט לפחות חודש, חודש וחצי מראש.

לסיכום

הובלות בחודשי הקיץ עלולים להיות אטרקטיביים עבורכם אולם יקרים מאוד ולעיתים בהפרשים גדולים מן הממוצע. על מנת להוזיל עלויות מבלי לפגוש בשירות כדאי לתכנן את מעבר הדירה מספיק זמן מראש ובהתאם לעונות המעבר החזקות, קרי חודשי הקיץ. כמו כן, ככל שיש באפשרותכם להתגמש ולהעביר הדירה בסוף יוני ו/או תחילת ספטמבר, יתכן כי הדבר ישתלם עבורכם בהפרש לא מבוטל.

בדקו, ערכו סקר, השתדלו למצוא גמישות בתאריך המעבר, ובסופו של דבר החליטו בהתאם לשיקול דעתכם. אך זכרו כי בסופו של דבר שירות זול יותר עלול לפגום באיכות השירות. על כן, אם בסופו של דבר בחרתם לעבור בחודשי הקיץ דאגו כי החברה בה בחרתם לבצע את ההובלה, הינה חברה אמינה בעלת מוניטין ובטחון.