לקבלת הצעת מחיר מותאמת

הובלת דירה

מעבר דירה הוא תהליך ארוך הדורש התארגנות ועשייה מרובה.

על מנת לייעל את התהליך קיים צורך במידע והערכות יעילה אשר בסופו של דבר תסייע למעבר ולהתאקלמות מהירה ואפקטיבית ביותר בדירה החדשה.

תחום ההובלות הפך תחרותי בשנים האחרונות ומציע אפשרויות רבות ומגוונות, בשירות הניתן לעובר הדירה וביעילות במעבר, אך חשוב לשים לב כי גם בתחום ההובלות צריכים להיות ערניים ולבדוק היטב את האפשרויות טרם מחליטים על חברת הובלה. 

בשוק קיימים חברות רבות, בחברת מובילי דוד הדגש הוא על רמת השירות, המקצועיות, האמינות והיעילות.

מה חשוב כשעוברים דירה: 

כאשר בוחרים חברת הובלה חשוב כי השירות הניתן על ידה, יהיה שירות אדיב, יעיל ומקצועי. על כן, מומלץ לפנות לחברות הובלות בעלי ניסיון ותק ומוניטין רב

מומלץ ליצור קשר עם מס' חברות רצוי באזור המגורים ולהתרשם מהרושם הראשוני בשיחת הטלפון עם נציג השירות. 

ישנם סוגי הובלה שונים, ולא בטוח שכל חברה מעניקה את השירות הדרוש לכם. לכן, כדאי לבדוק תחילה בשיחת הטלפון עם הנציג, אם החברה מעניקה את השירות הנדרש. כך למשל מעבר בין ערים, הובלת חפצי אומנות, הובלות קטנות, הובלות 'על הדרך', הובלת פסנתרים, הובלת מעבדות, שירותי אחסנה, פינויי תכולות ועוד. 

כמו כן, חשוב לבדוק אם התאריך בו הנכם מעוניינים לעבור פנוי עבור אותה חברה.

לבסוף, כדאי לקבוע אם מנהל החברה ו/או איש המכירות להצעת מחיר במקום המעבר על מנת לקבל הצעת מחיר בהתאם לתכולת הדירה בפועל, ועל מנת שזו לא תשתנה ביום העברה.

הצעת המחיר

רוב עוברי הדירות, יחליטו בסופו של דבר על חברת ההובלה בהתאם להצעת המחיר הנמוכה ביותר שהציעה לעובר.

אך כמו בכל תחום, גם כאן יש להיזהר, מאחר והובלה זולה בהרבה מהמקובל עלולה להיות בעוכריו של מקבל השירות, בפגיעה בלוחות הזמנים, בשירות ובעיקר בחפציו שהרי לשם העברתם פנה על חברת ההובלות.

לכן, צריך לזכור כי תמיד ניתן להתמקח על המחיר אך כמו בכל תחום צריך להיזהר כי הזול לא הופך יקר בסוף התהליך.

בעיקר סמכו על האינטואיציות שלכם ולכו אחריהם.